Bebi2 hemen peşin hüküm verme ve yapabiliyorsan özel bir hastanenin doktoruna git. Benim 5.haftamda böyle olmuştu çok açık pembe gibi sonra hafif kahveye dönen kanamam. Devletin aciline geçtim ilgilenmediler. Bende hemen özel bir hastanenin kadın doğumuna gittim. Çok şükür keseyi görmüştüm ve yerleşme kanaması olabilir. Kesede ya da etrafında kanama yok dedi ama ne olur ne olmaz diye progesteron ve ecorpin (sanırım adı buydu kan sulandırıcı bir kürtajım vardı kalp durmasından o yüzden) verdi. Yani sen hamile olsan da olmasan da bir kadın doğumcuya gözük derim ben