Bebi2 İdrar testinde silik cizgi görüp daha sonra yerlesme kanamasi olan var mi?kan tahlili verdim daha sonucu pazartesi cikacak..😒😒meraktayim kanamam var
Bidamla Bebi2 ne kadar kanaman bar ki ? Mesela benim normalde reglüm günü gününe olur regl günü kahve lekelenmelerim olmuştu
Prensesruya Bebi2 benim sadece koyu renkli bi akıntı olarak geldi o kadar sadece bi kez akıntı oldu günüm geçmişti ve testte çift çizgiydi
ceylan0609 benim 4+2 de geldi 2 gün sürdü koyu kahverengi leke leke geldi sadece, yoğun ve kan rengindeyse doktora gidin bence
Bebi2 Eboz pazartesi sonuc cikacak cuma kan verdim cikmadi sonuc oazartesiye kaldi saglik ocaginda kan vermistim evde idrar testi silik cizgi cikmisti kanama vs yoktu kan verirken ertesi gün kanama oldu artik adet görüyorum diye düşünüyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
YncaY ferhpnar Ay canım ben daha test yapmadım adetime 5 gün var adet günü yapıcam umarım olumlu olur 🙏🏻🥰
ferhpnar YncaY benim de 5 gün var ve 4-5 gün önce 2 gün süren kahverengi lekelenme oldu akıntıyla karısık bel agrısı adet sancısı gibi sancım var adette olmadım leke de gelmiyor artık dün sabah test yaptım negatif çıktı
YncaY ferhpnar Benimde aynı ama adet sancısı gibi sancım yok normalde 1 hafta önceside başlardı bu sefer olmadı sadece sağ sol kasık batmalı ağrı oluyor erken gebelik testimi yapmıştın geç döllenmese çıkmayabilir adet gününü bekle canım tekrarla testi bence
ferhpnar YncaY her iki testten de yaptım birden adet olurum diye pedle geziyorum her dk tuvalete gidiyorum tamam oldum kesin oldum diyorum bakıyorum yok akıntı geliypr sadece inşallah bebiş vardır
YncaY ferhpnar Adet belirtisiyle gebelik belirtisi aynı canım ondan ayırt etmek şuan zor bazı kadınlar adet oldum olucam diye beklerken belirtiler yüzünden sonra bakıyorki hamile