Pamuk aşkım, hayatım, bitanem, bebeğim, kocacım veya ismiyle yanına cım cim eklerim 🥰 ama ismini pek kullanmamaya çalışıyorum çünkü ismi kullanmanın uzaklaştırdığına inanıyorum 🤷♀️🥰 bu aralar bebeğim deme diyor bana sadece bebeğine de ben bebeğin değilim demeye başladı, birden noldu anlamadım 🤷♀️ o da bana aynı şekilde aşkım hayatım birtanem der 🫶