Mavij Elanin_annesi olsun bizim göbüş 25 haftadan sonra çatladı genetik heralde vazelin bio oil bebek yağı nafile yani bende 😃😃 hayırlı sağlıklı bir doğumunuz olsun inşallah
Elanin_annesi Mavidunyamm evett 2 Gündür böyle. Kasıklarımda ittirme hissediyorum, batma,tuvaletimi yapıyorum kapıdan çıkar çıkmaz yine idrara çıkma isteğim oluyor. Akıntım arttı, hemoroidim var o biraz coşucak gibi.
Elanin_annesi Mavij benim kalçam bacak içim çok fena. Çünkü ben o çatlak yağını sadece karnına sürülür falan biliyodum bilemedim 🙄🫣 amin inşallah cümlemizin
Minimalite Elanin_annesi doğumda hemoroid berbat bir hal alıyor dikkat edin ben onun acısından ağlıyordum dikiş fln unutmuştum yani
Elanin_annesi Beyzanrrr şöyle söyliyim evet çok ağırlaşıyor insan. Ama benim en başından beri çok kolaydı mide bulantısı kusma vs hiç bişey yaşamadım. Çokta hareketliydim. Ama 35ten sonra bel ağrılarım başladı aşırı terlemelerim başladı. Gerçi hala öyle terden sırılsıklamamım uyumak zorlaştı dönenemiyodum yatakta oturmam kalkmam ağırlaştı yürümek zulümleşti bacaklarım dizlerim sanki zor taşıyor gibiydi vücudumu. Allah kolaylık versin gerçekten anne olmak kolay değilmiş.
Elanin_annesi Beyzanrrr bir de şükür hiç mide yanmam olmadı benim. Sadece hemoroid problemim var benim o beni arada sırada perişan etti.
Ela_nur19 Beyzanrrr bir an önce doğsun diyorsun cunku o kadar çok ağır geliyor ki artık gobus taşıyamıyorsun resmen
Elanin_annesi Dolunya herkes öyle zannediyo valla ama yüzde yüz kız 😂😂 zaten son 1 aydır suratını değil kukusunu görüyoz hep ultrasonda🫣🤣🤣
Beyzanrrr Elanin_annesi beni herkes korkutuyor yerinden kalkamayacaksin son zamanlar çok zor doğum sancısı çok zor fln die
Elanin_annesi Beyzanrrr valla ben evimi 34ncü haftamda tek başıma temizledim camlarımı sildim ettim şükür. Öyle de değil bence ya yerinden kalkamıcak kadar. Eğer riskli bir hamileliğiniz yoksa doktorunuzda izin verdiği sürece hareketli olun bol bol yürüyün son ana kadar yediğinize içtiğinize dikkat edin gereksiz kilo almaktan kaçının. Beni bi tık yoran aldığım kilom ben ona bağlıyorum.
Elanin_annesi Beyzanrrr doğum sancısını henüz bilmiyorum arada yalancı sancılarım oluyor ama hafif regl ağrısı gibi. Bakalım bi kaç güne görürüm inşallah 😄