Sirine06 11 haftalık hamıleyım kanamam oldu acıle gıttım yatış verıldı hastaneden dün çıktım düşük tehlıkesı devam edıyo ewde kullan dedi progestan fıtıl olarak kanamam bıttı gbı lekelenme az az devam edıyo fıtıl olduğu ıcın belkı yan etkı yok Bnde ne kadar kullanacam bılmıyorum kontrole gıttıgımde soracağım