Mln balbadem1 maşallah Allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin bu sevinçleri herkese nasip etsin 😇🙏
Ayselina6 Benimde böyleydi☺️silik çizgiydi çok şükür 6.ayımızı dolduruyoruz😇🥳 Hayırlı olsun şimdiden😇
MUSU21 balbadem1 eneeeee kizzz baya bayaa hamilesin ne zamandir bekliyordun? Hadi hayirli olsun saglikla gelsin.. massallah baya belli yani cizgin benim isikta evir cevir zarzor gorunuyordu suan 2 yasinda.
balbadem1 MUSU21 1 senedir bu anı bekliyorum rabbim inşallah hiç birimizi bekletmesin o kadar heyecanlıyım ki elim ayağın titriyor hemen giyindim kan vermeye gidicem adetim 1 gün gecikti yapayım dedim normalde doktorum 4 ekimde yapmamı istemişti ❤️❤️❤️😭
Dileksapan balbadem1 canım benim de böyleydi tarifi olmayan bir mutluluk Allah kucağına almayı nasip etsin isteyen herkese nasip olsun inşallah 😊
balbadem1 Dileksapan amiiin o kadar zor ki bazılarımız için bu durumu yaşamak çok bekledim Allahım hepimizin gönlüne göre vesin Allah hepinizden razı olsun 🙏🙏🙏🌸
MUSU21 balbadem1 ay cok sevindim canim ya o mutlulugunu tahmin edebiliyorum. Hayatin boyunca unutamayacagin bir his yasiyorsun suan ben hala o gun yasadigim duyguyu dusundugumde gulumseyip mutlu oluyorum ne tatliymis diyorum
Abdulzade balbadem1 bendede böyle çıkmıştı şimdi hamileyim, 2günden sonra yapsan biraz daha koylaştığıbı görüceksin❤️. Sakın kendini çok yorma, ağır birşeyler kaldırma , çalıştığın kadar dinlen ❤️
Efsanee balbadem1 bendede 1 sene 9 ay olmuşdu yenice hamile kaldim o duyguyu biliyorum çok müthiş bişey🥺 Allah sağ salim kucagniza almağa nasib etsin inşallah🤲❤️