GokceGenc Tomrisinizi bende normal dgm yaptım cok uygundu catım ve basenim var cok deil ama kalçam geniş 😊
Tomrisinizi GokceGenc benimde basenim var bi miktar ondan bu merakim insallah bende saglikli bi normal dogum yapabilirim
Gebeyimm Merv-s Nişanın gelmiş sanırım hadi hayırlısı sakin ol ve sancıların kaç dakikada bir geliyor süre tut suyun gelirse hemen hastaneye git suyun gelmediği sürece sancıların 10 dk da bire düşmeden hastaneye gitmemeni tavsiye ederim
Tomrisinizi Aysglsvm onu bende biliyorum bi sehir efsanesi dolasiyo ortalikta tecrubelilere sormak istedim 🤪