Ayshe19 Sezeryanlı olanlar nasıl büyük tuvaletine çıkıyorsunuz yani sezeryan yaranız acımıyor mu benim patlıcak gibi bir acıma oluyor valla nasıl yapıyorsunuz tüyo verin işkenceye döndü bu durum resmen
Ayshe19 Eboz yani bir de karın bölgesinde bir hassasiyet dokununca açıyor içi dizide oldu mu acaba ne zaman geçecek
Ayshe19 Ebrar_65 ıkınamıyorım aşırı hassasiyet var sezeryan yaramda herkeste mi böyle bazıları o kadar rahat ki
Ebrar_65 Ayshe19 evet çok zor oluyor o zamanlar ama artık yavaş yavaş geçiyor benim de ilk günler zor gecmişti sonradan düzeldi
Eboz Ayshe19 gogus acimdan karnimi unuttumdu Ben disi yapistirma benim de birde doktor bant yapistirdi di dus almam icin Oda yara yapti kasinmaktan ólúrdúm
ASE6154 Ayshe19 benim 3 sene oldu ama hatırladığım kadarıyla zorlanmamıştım zaten baya bi süre uyuşuk kaldı dikiş yerim lazerle yapıldı ağrısıda olmuyordu, kaç gün oldu doğum yapalı acaba?
yeninesilanne-99 Ayshe19 Doğum yapalı kaç gün oldu? İlk tuvaletimi yaparken bende de olmuştu ama şuan ağrı falan olmuyo, bol bol kayısı suyu içiyorum, bulamaç yiyorum