Ayseemine25 yagmurturk bizde 28 hafta 4 günlük olduk. Prensesimle💕 aynı gün olan varmı kızlar☺️önceki doğumum sezeryan oldu. Buda sezeryan. Aynı korku heyecan hala var.
minikmucizeemaak yagmurturk 29+6 🌸 Kasım sonu Aralık başı doğum Allahın izniyle ama ben Aralığa kalacağını nedense hiç düşünmüyorum 💙
Dilan_ylmz Bizde bugün 31+0 olduk bende aralığa çok kalacağını düşünmüyorum kasım sonu gibi gelir diye düşünüyorum ekime girdik heycan geliyo