Myasminn Sksjsux355-- Son günümün 22 Aralık olduğunu söylüyor doktorum ama 2. sezaryenim olacak, o yüzden bebeğin gelişimine göre sezaryen günü belirleyeceğiz demişti. Size ne dediler?
bnyogz Benimde 26+3 🌸 doktorumuz 31 aralık dedi yılbaşı gecesi😅 normal doğum planlanıyor ama öncesine veya sonrasına sarkar mı bilmiyorum açıkcası çok merak ediyorum
mho0910 yagmurturk 29+0 haftalık hamileyim ilk doğumum sezaryen olunca Buda sezaryen olacak 4 yıl geçti aradan aynı korku aynı heyecan 😂 tahmini Kasım sonu aralık başı gibi olur
dilekkaratas1 Sunrise 28+2 deyken gitmiştim pazartesi günü doktora o zaman 1180 gram 36 cm di senin nasıl