aysql05 Hfoz benimde o haftada çıkmıştı canım şimdi 34. Haftaya girdim Protestan iğne ve ilaç kullandım . Çok yürüdüğüm de ve ayakta kaldığımda karnım sertleşiyor batıyor zaten bu sebeplerle anlamıştım fazla gerginlik vardı .. yorulmamaya çalışıyorum daha iyiyim dinlenmene bak bi anda kasılmalar olabiliyor.
Filizsmh Hfoz Benimde 29. Haftada kasılmalarım vardı nst de sancım 100lerde ve düzenliydi serum taktılar ciğer geliştirici yaptılar her an doğabilir dedi doktor. Protestan zaten baştan beri erken Doğum riskine karşı kullanıyordum magnezyum başladı kasılmalar azalsın diye. Çok şükür 36haftalık olduk suan şimdi de nezaman gelecek acaba diye bekliyorum. Stres yapma Allah’ın izniyle zamanında doğar inşallah 🙏
Filizsmh Hfoz 29. Haftada rahim ağzı uzunluğum 1.90 cm e düşmüştü ama 7 haftadır doğmadı çok şükür. 36 haftalık olduk.
Hfoz GamzeCan ewet özele gidıyorum canım hatta bi kez devlete gittim orasıda soylemedi. Crınıne jel kullandım bu ay bıraktım şimdi progestan 200 mg olanı kullanıyorum
cemre- Rahim kasılması nasıl oluyor ? Karında Sertleşme mi oluyor. Ben de 20 haftalığım.bebebğim bazen bir yerde özellikle sağ tarafta toplanıyor sertleşiyor orası .birkaç saniye sürüp geçiyor o şişlik sertlik. Bunun kasılmayla ilgisi olabilir mi ?
Kadera cemre- yok canım bebeğin ya kafasını ya poposunu ya kolunu yani bir yerini yaslıyo o yuzden sertleşiyor karnın ben 25 haftalığım benmde hep sağ tarafımda oluyodu keyfıni çıkarmaya bak bence 😊👶🏻🙃
Ruhak cemre- canım bu kasılma ve haftan çok erken genelde 25. Haftada başlar ve bu kasılmalar 1 saatte 4 kez oluyorsa ve düzenliyse kesinlikle dra görünmende fayda var
GamzeCan Hfoz anladım canım bende 26. Haftamdaym 22. Haftada koyuldu bu teşhis banada o günden beri tuvalet haricinde kalkmıyorm yataktan
aysql05 Hfoz aynen o durum ara ara bende de oluyor oturup kalkarken batar gibi inşallah miniklerimiz zamanında gelir geçer bu günler ... dikkat et çok iş yapma , ayakta çok kalma, kasılmalar olabiliyor çünkü
Asiiye Filizsmh 26+2 haftadayim bende ayniyim insallah 30 haftayi gorurum diyorum yatiyorum darisi bizim basimiza
Herdem25 Hfoz yalnız değilmişim demekki bende ilk hamileliğimde hiç yaşamadım. Peki siz serklaj oldunuz mu?
Gokce92 Benim 31. Haftada 1.7 tanı konuldu. Ben de ciğer geliştirici ve rahim sıkılaştırıcı iğneler vuruldum. Proğestan kullandım 1 hafta. Ve 36. Haftamda doğum yaptım
Filizsmh GamzeCan Hayır ölçmedi sonrasında her hafta nst kontrolü ve açıklık için alttan muayene yaptı😞 2cm açıklık var dedi. Olabildiğince yürümemeye çalıştım.
Filizsmh SerSel Doktor rapor verdi işe gitme dedi ama özellikle yat kalkma vs demedi. Zaten bir oğlum daha var evde yatmakta çok mümkün olmadı.
Filizsmh GamzeCan 31mm kısa değil aslında çok 20mm altını riskli buluyorlar diye biliyorum. Doktorun mu yatmanı söyledi? Sürekli yatmaktan da insanın heryeri ağrıyor yatmakta kolay değil 😞