Pamuk _Abdullayeva5_ Marasliyi 2 kez bitirdim. Peki bizim dizileri izlerken net anlıyor musunuz? Ben Azeri konuşmalara denk geliyorum çoğunu anlamiyorum🫠 Birde Türkçeyi ne kadar güzel yaziyorsunuz🩷
_Abdullayeva5_ Pamuk Evet hepsini net anlıyorum ay kocama bile oyrettim Türkçeyi artık oda öyle konusuyo benimle😂
Cgllay Pamuk ay bende sizdenim 🤣 ruh hastası gbii eskı dizileri izliyorum ya en son eskıya dünyaya hükümdar olmazı izledik esimle bide istanbullu gelini izledik özellıkle kahvaltı yaparken ve yemek yerken cok sarıyor 😂😂😂 izlemediyseniz bu ıkı diziyide izleyin.
Pamuk Cgllay 1 saat önce İstanbullu geline başladım:) Yukarıda cok güzel öneriler var bakın. Ay evet ruh hastasıyız ağzıma lokma koyamıyorum dizi olmadan😅
Yildizyildiz9490 O hayat benim , yılan hikayesi , bir zamanlar Çukurova , yarım elma hepsi aşırı sarıyor bitirdim
Pamuk Yildizyildiz9490 Postu açarken yorum gelmez diye düşünüyordum. Tek ben değilmişim çok mutluyum.😅
Pamuk Yildizyildiz9490 Yukarı da bir sürü var😅😅 Kırgın çiçekler,ufak tefek cinayetler,akrep çok güzel.