Nanelimonn BirazbundanBirazondan1 oksuruhunux mu var sızın. Bende sezeryan oldum olsurugum bslgamım var dayanması cok zor
Nanelimonn BirazbundanBirazondan1 balgam var bende afedersınız yapısmıs gıtmıyor oksurtmeye calısıyor benı zorla.ama dırenıyorum .bı kere kaçırdım oksurugu dıkıslerım acayıp yandı.bu balgam gtmıyor bogazımdab kaynar su ıcıyorum yıne erıtmıyor
BirazbundanBirazondan1 Nanelimonn geçmiş olsun. Bende devamlı hapşuran birisiyim. Hapşurunca dikişler çok kötü yanıyor resmen. Geçen aniden hapşurdum o sırada kızımı emziriyordum. Kızımı nasıl yere koyduğumu bilemedim acıdan. Neredeyse ağlıyordum.