Premsesko minik_kurabiyeee Ya ben onu hep yaşıyorum en büyük korkum o batma ve ağrı ama hep normal diyorlar seni çok iyi anlıyorum şuan bile var bende
minik_kurabiyeee 1cocuklumom ya çok geçmiş olsun biraz su içmeye özen gosteriyim yatana kadar bakalım