Minikheyecan Ben 37 haftalığım2300 bebegimin kilosu sanırım haftaya sezaryene alınacağım gelişmediği için bende endişeliyim
Annesininkuzusu0911 Asilinannesi komşumuzun gelini 37+5te doğum yaptı. Anne karnında gelişimi durdu ve suyu azaldı diye sezeryana aldılar. 2300 doğdu küvöze almadılar ama ememedi. Emme refleksi düşüktü. 24 saat sarılık için yattı çıktı şimdi iyi.
Melikeb19 Asilinannesi 2900 doğdu hastaneden 2600 çıktı ama 2 kg bir üstü bebekleri solunum yada başka bir sıkıntı olmadan küvöze almıyorlar diye biliyorum
Deletedmom431 Asilinannesi 2500 gelişmemiş bebek diye biliyorum ve kesin küvezde kalıyor Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin hepimize 🙏
YagizAsyaMom Asilinannesi genelde küvöze girmesi sadece kiloyla alakalı olmuyor yani tek başına nefes alıp verebiliyor mu emme refleksi var mı bunlara da bakılıyor 4 kiloluk bebekler bile küvöz e girebiliyor
YagizAsyaMom Crocus20 taansiyon yüksek olduğu zaman bebek beslenemiyor maalesef buda gelişimin durmasına sebep oluyor
Asilinannesi Crocus20 yüksek tansiyondan dolayı Bebek gelişmiyor cünki plesentadan kan akışı falan yavaşlıyor
Crocus20 YagizAsyaMom hiç bilmiyordum. Benimde yüksek tansiyonum var gebeliğe bağlı ama bebeğim 4 hafta önden gidiyor gelişimi kilosuda normalin biraz üzerinde. Kaç haftalıksınız?
Deletedmom128 Asilinannesi Arkadaşım 37 haftalık 2200 gr Doğum yaptı. Bebeği küvezde 22 gün kaldı. Şu an 5 kilo olmuş maşiallah çok sağlıklı 🙏😊
Yaceemm Ben kendim 2400 doğmuşum evde. Herkes ölecek diye bakmış bana. Bi de 1 ay hiç kilo almamışım. Şuan 100 kiloyum 😂 hepsini utandirdim😜
Deletedmom128 Asilinannesi Bebeğin seni emebilirse solunum sıkıntısı yoksa küveze alınması düşük bir ihtimal canım
YagizAsyaMom Crocus20 maşallah ben 34 haftalığım oğlum 37 den gidiyor bakalım bizde de bir önde gitme söz konusu
Mahbuss Asilinannesi canım benim ablamın bebeklerde o kilo civarı doğdu ama kuvezde kalmadılar çok ta iyiler Allah'a şükür. Senin bebiştede bişey olmaz strese sokma kendini sağlıcakla kucağına al inşallah ❤