Asilinannesi Kızlar merhabalar 2500 yada 2400 civarı doğan bebişleriniz küvezde kaldımı kilo durumuyla küvezin alakası varmıdır yardımcı okursanız sevinirim 🙏🏻🙏🏻
Ysn Asilinannesi bana doktorum 2500u geçince kuvoze girme riski azalıyor vücut ısısını koruyabiliyolar dedi
Hatunnn Asilinannesi normalde 2700 diyorlar doktorlar ama 39 da sezeryan dogum planlanmis arkdasimin bebisi kuveze aldilar yani kiloaya cokta bagli degil ama nekdr kilolu okdr girme riski az olur diye bi baglanti kuruluyor
slmsnl Asilinannesi benim kızım 34 haftalık doğdu 2.600 doğdu 10 gün kövezde kaldı ama kilodan değil solunum sorunundan eğer solunum sorunu yoksa 2-2.500 kg olsa da kilodan sebep almaZlar köveze diye düşünüyorum. 10 gün kaldı 2.400 le çıktı bu arada
Diilaraa 5 Ay. Önce yengemin kızı 2.5 kg doğdu bir ay küvezde kaldı tabi her bebek aynı değil iyi düşün iyi olsun inşallah
Asilinannesi Diilaraa ya çok üzüldüm 😥 inşallah benimkisi kalmaz tansiyondan dolayı kilo alımı yavaş Çünki
Ysn Diilaraa kesinlikle yeter ki sağlıkla kucağımiza almak nasip olsun zayıf doğanlar daha çabuk buyurmuş:)
Asilinannesi Hatunnn anladım canım ben kiloya takılmıyorum sadece kilo alamadığı için küveze girer mi korkusu var😓
Filizsmh Asilinannesi Bende erken Doğum ihtimalim olduğu için doktora sordum ciğer gelişimi tamamlandıysa emme refleksi varsa kilo çok önemli değil hafta önemli demişti.