mervemurat16 Pamuk eskisi kadar çok değil ama ara ara devam ediyor kusmasam bile midem bulanıyor özellikle sabahları
mombarbie_ Pamuk 18+4 arada giren bel ve kasık ağrıları minik tekmeler ve halsizlik dışında birşey yok bugün siyatik olabileceğimi öğrendim üzdü :(( magnezyum içemiyorum tadından ötürü doktora randevu aldım arkadaşların önerdiği hap halinde olanı sorup alıcam siyatik ağrıma iyi gelir inşallah 🫥
mombarbie_ Pamuk yok çok şükür o kadar ağır değil sağ kalçamdan bel bölgemden giriyor sağ bacağımda çekilme oluyor sadece sağ tarafta :((
Pamuk mombarbie_ O zaman siyatige benziyor gerçekten de. Mesela bende ki normal hamilelikte olan oturup kalkarken olan.
mombarbie_ Pamuk bakalım doktor ne diyecek inşallah ağrılarım çözüm bulurum yoksa akşamları çok kötü oluyor
Gamzekand Pamuk 20. Haftaya girdik mide yanması başladı ve maalesef hala bulantı ilacı ile yemek yiyebiliyorum 🫣
yorgunanne_ 16+3 kasik ağrılarım ve iki üç gündür bel ağrısı çekiyorum çok acıyor len birde bebeğimin tekmelerini daha doğru düzgün hissedemedim ona takılı kaldım
tugcesakzci Pamuk 21+3 bacak krampları var, bel ağrım var maalesef, halsizlik başladı içimden sadece uyumak geliyor uyumasam bile yatıp saatlerce telefonda takılayım istiyorum 😂