Bebisbg34 benim üçüncü gebelik bi kızım var ikinci bebegimi kaybettm kalbi durdu ve kurtaj oldum ne yazikki nasip degilmis üçüncü simdiki bebegm oda karnim çıkmış durumda kızımda boyle degildi normal. Mi bilemedm 😂 bi yuvarlak toop var gibi karnnimda kalkinca dik duruyo otuurunca yayilmis oluyo hahaha seklinide cozemedim