0911 Bebisbg34 benim 3ncu ilkinde son aylarda çıkmıştı şimdi biraz fazla kilo aldım sanırım baya çıktı 😂
dilekk11 Bebisbg34 Benim doğum şubat sonu da olabilir mart başı da iki gruba da yazıyorum 😁 Merhaba 18+1 deyiz. Kendimde minik Bi göbek vardı zaten ama şu an 36 bedenden 38 bedene geçiş yaptım ve o da darlamaya başladı. Göbeğim çıktı yani daha herkes anlamıyor ama belli oluyor artık 😊
Miracleee Bebisbg34 16+2 mini Bi gobus var ama bebis mi tam emin değilim. Sabah hiç yok akşama doğru çıkıyor
Sedefkitir Bebisbg34 yok valla hiç hissetmedim bide kızım da bulantım falan çöktü bunda hiç yok normalim sanki hamile değilim
gzdee11 Biz 13 haftalığız ufaktan belli oluyor göbeğim, özellikle akşam yemeğinden sonra daha çok çıkıyor 🐣
Kamila992 Bende 18+1 deyim ama şubat sonu mart başı olabilir diye yazıyorum göbüşüm neredeyse hiç çıkmadı
Bebisbg34 Kamila992 mıllet göbekten yanar biz göbeğimiz yok diye keske biraz cıksa değilmi insan bi trdirgin oluyor