Kediannesi1 Benimkiler 35 haftalık 18 ekime gün verdi doktorumuz 🥰🥰 Ben doktorumdan ve tedavi stilinden, ilaç takibinden çok memnunum o yüzden bence bu kadar ilerledik ikizde. Başka doktora gidiyordum en başta onu bıraktım ilaç takibini beğenmedim hemşireyim ben de az çok ney neye iyi gelir anlıyorum. Kafasız doktor da çok maalesef o kadınla olsam şimdiye çoktan erken doğurmuştum kesin. Günde 2 Progestan kullandırttı bana baştan beri serviks kısalmam vs olmadığı halde. Günde 4 doz Ocean Magnezyum’un üçlü kombinasyonunu kullanıyorum en etkili formları. Rahim kasılmasını engelliyor. Çoğu doktor Magnezyum Oksit içeriklilerden yazıp geçer mesela asla işe yarar bir şey değil o. Çok şükür maşallah diyeyim 35 haftada ikiz bebekler iri olmasına rağmen ne ağrı ne sızı ne kasılma. Senin ne riskin var canım? Doktorum en başından beri ikizde bizi Progrestan 37lere götürecek demişti. En etkili ilaç o oldu aklında olsun doktorun sürekli kullan demezse bile bence 200mglık al iç günde 2şer tane. Erken doğumu kesinlikle engeller