Kediannesi1 Vallahi benim de ikiz hep sağlıklı öğünler yiyerek 35. haftadayım +23 kg aldım. Sizin hastalığınızdan dolayı kilo almanız yasak olabilir ama ben hiçbir dezavantaj yaşamadım. Bunda 54 kg ile hamile kalmamın da etkisi bar tabii boyum 1.70 ben yeni 76 77 kglardayım. O da zaten kollarım fiziğim gayet normal balık etli bile değilim bir tek kız oldukları için popom etlendi. Bu 23 kilonun 10-12si zaten bebeklerden kaynaklı kilolar zaten bebeklerin kiloları 5 kg’ı geçti zaten. Rahim, su, plasenta vs. Kendime ancak 10’kg almışımdır. Sabah ekmeksiz ikişer yumurta, muzlu cevizlimkuruyöeişki Shake’ler, ara öğünde manda yuğurtlu semiz otu, gece yatmadan acıkırsam eski kaşar vs. hamilelik boyunca 3 ya da 4 kez anca cips yemişimdir. Evde asla kek, hamur işi yapmadım da yemedim de. Sık acıksak da ara öğünleri hep yoğurtlu sütlü hafif şeyler yedim ya da meyve tükettim. Muz çok yedim mesela. Ekmek de öcü değil tam tahıllı yenebilir tabii dizin durumunuz farklı.