Dfnbtlglc yarın gidiceksiniz zaten söyler doktorunuz ama ben şöyle söyliyim, 32. Haftamda ılk defa bebek ılerden gitmeye baslayınca beslenmeme dıkkat etmeye basladım. Ayaklarım hafif sisiyordu benım. Karbonhidrat şeker tuzu kesince şişlik falan kalmadı. 35. Haftamdayım hala yüzüklerim oluyor. Abartı şişlik yok. Beslenmenizi hızlıca değiştirirseniz farkı görürsünüz kalan sürenizde