Dfnbtlglc ödem son zamanlarda olabiliyor sizde aşırımı? Bence hastanede ölcüm daha güvenilir, evdeki ölcümler bir tık daha fZla çıkabiliyor. Benimde bildiğim açlık 95 sınır, tokluk yemeğin bir saat sonrası 140 ı, 2 saat sonrası 120 yi aşmaması ideal olan. Gidip kontrollerinizi olursunuz canınızı sıkmayın sona gelmişsiniz