Bagci01 bende bu sayfada yaptırdım ürünler bugün elime ulaştı ve kapıda ödeme yapmadım müşterilerle çok iyi ilgileniyorlar ilk başta kapora istediklerinde bi tedirgin oldum ama hiç pişman olmadım İyiki de yaptırmıştım kalitesi kumaşı falan çok iyi geldi özellikle battaniyesine bayıldımmm yumuşacıkk😍 yanlız ben baskılı model istemedim baskılı modeller yıkandıkta çıkabiliyor o yüzden nakışlı modelden aldım🥲