Rbytkn amin insaAllah çok isterim normal doğum olsun ama biryandan da rabbim hangisi hayırlısı ise onu çıkar karşıma diyorum biliyorum riskleri var geride evlatlarım kalacaksa benim tercihlerim sebebiyle ve mağdur olacaklarsa büyük vebal devlet konturolluyum özel bir doktor ve ebe tutma gücüm yok devlette bı doktor buldum destekleyen bakalım son haftalarda konturolleri yapacak fikirlerimiz uyusursa kabul edeceğiz sağlıkla gelsin de yavrularimiz😊
Sizde gebemisiniz nereli kaç yaşındasınız sizi tanımak isterim 🥰