Benim teyzem zamanında normal doğumda vefat etmiş,bebek parça parça cikmis içinden kadının ve kan kaybından ölmüs,bunun gibi bir sürü örnek var geçmişte .Tıp geliştiyse bunun her türlü nimetlerinden yararlanmak akilli insanın işidir. Bu sadece sezeryan için demiyorum her türlü müdahale için diyorum. Hala detaylı bile yaptırmayan aşı yaptırmayan insanlar var. Anne ve bebek için en doğru doğum şekli neyse drlar karar veriyorlar zaten.Normal başlayıp ameliyata dönen çok doğum duyuyoruz.Su dogru şu yanlış diye neye göre hüküm verebiliriz. Hangi tıbbi bilgiyle verebiliriz bunu? Kac makale okuduk kac doğuma girdik?Anne ve bebek sağlıklı olsun da her doğum kendine özeldir. Tüm Anne ve bebekleri Allah korusun ve güzel dogumlar nasip etsin.