tugbadurmaz34 naneliseker_ herkese fikir ve öneri olsun ben Migros’tan yarım kilo istavrit Balık aldım kilosu 75₺ 35₺ falan geldi eşimle bana gayet yetiyor bu rakamlara değil et balık yemek sebze bile zor alınıyor kızlar yanına roka salatası yapacağım şalgam aldım ekstra bir şeye gerek duymuyoruz ekmekle yiyoruz ♥️
tugbadurmaz34 Yazmelegi_ canım küçük balık olduğu için temizleyip ayıklayıp köpük tabakta gönderiyorlar mis gibi tavada kızartıyorum ♥️
myangelson Yazmelegi_ bizim burada migrosta balık reyonu var direk kiloyla alıyorsun bizde almıştık barbun falan vardı 95 TL ydi 😅
Aysekayra Arassimo olsun insan evladı merak eder girer merak insanın en güçlü özelliği Parası yoktur parası olsa da hali varmı bence gereksiz bi post bu en azından hamile uygulaması için Youtube var instagram var ondan bakılır yemek tariflerine bu benim düşüncem tabi
Arassimo Aysekayra canimin cekecegini dusunsem zaten girip acmam ben bu postu yani cok sacma gercekten isteyen istedgi postu acar.. burdaki menu fikirlerinden ben de fikir aliyorum internetten de bakiyorim tariflere buna kmse karisamaz cidden cok sacma yani bu konuda duyar kasmak. Interneteki alisveris sitesinde de gezmesinler o zaman dizide izlemesinler cani yemegi cekecek alamicak durumda olanlar o zaman yasamasin gbi birsey oluyor
tugbadurmaz34 Elababy balık gelirken size temizlensin mi yoksa temizlenmesin mi diye sorulmuyor canım ister temizlerim ister temizlemem seni ilgilendirmez ekstra olarak lütfen temizleyin demiyorum market kuralları gereği almış olduğum tüm balıklar temizlenmiş ve ayıklanmış olarak geliyor merak etme gelince defalarca yıkayıp o şekilde tüketiyorum kalbiniz gibi geçsin ömrünüz
tugbadurmaz34 Elababy keşke sen gelip ayıklasan ne güzel olurdu zahmet etmezdim o zaman yapamıyorum da ne de olsa ne kadar kırıcı bir kalbiniz var burada ki herkesin hamile olduğunu düşünün ve ona göre yorum yapın lütfen yarının garantisi yok kimseyi incitmeyin
Pamuk annelerimiz forum kuralları dahiline istedikleri postu açabilirler, buna siz veya biz karar veremeyiz. Ama siz dilerseniz ilginizi çekmeyen postları okumayabilirsiniz 🙏🏻🌸
naneliseker_ tugbadurmaz34 ne bilsin kocasi balık aliyomudur acaba? Saldirmasından anla işte 🤣 Allah herkesin gönlüne göre versin.💜
myangelson Yazmelegi_ 5m migrostu sanırım bizim aldigimiz belki sadece 5m migroslarda olabilir tam bilmiyorum bir bak sende 😊
tugbadurmaz34 Yazmelegi_ rica ederim ne demek kesinlikle günümüzde israf çok fazla yiyeceğimiz kadar alıyoruz her şeyi afiyet olsun 🥰♥️