Kbrnrmrt Tek çocuk bakmak daha zor. İki çocuk birbirini oyalıyor. Bir de yaş farkı artınca ilk çocuğun ikinciyi benimsemesi daha da zorlaşıyor. Çevremde hep öyle gördüm