Hatice333 mombarbie_ sağlıkla gelsinler de hayırlısı inşallah 🙏😘 sizin 10. Haftada resmi var mı acaba ultrason
Hatice333 ikizprensesannesi çoğu kişi erkek dedi ama kız hissediyor gibiyim ama hayırlı sağlıkla gelsin miniğim 😘🙏
tatlibebegim_ Asliiiiiiiiii42 yok devlettede olur doktorunun anlaşmalı olması lazım karşı tarafta benim doktorumun anlaştığı varmış o önerdi