SongL1888 @Nrs28 13+6 haftalık 3 buçuk ağlık olmuşuz doktor söylemedi göremedi galiba inşallah Rabbim sanada sağlıklı sıhhatli bi bebek nasip etsin inşallah Rabbim gönlündekini versin İnşallah 🤲
Nrs28 SongL1888 amin aminnn dua beklerim..çok teşekkür ederim ama ben kız olarak gördüm,cinsiyeti öğrenince yazarsanız sevinirim☺️
Hatice333 mombarbie_ bende aslında kız gibi hissediyorum ama çoğu kişi erkek dedi bakalım hayırlısı olsun sağlıklı olsunda önemli değil 🙏🤗
Hatice333 mombarbie_ sağlıkla gelsinler de hayırlısı inşallah 🙏😘 sizin 10. Haftada resmi var mı acaba ultrason