Zelihaa23 Zelihaa23 Kendini zorlayarak yapma kardeşim. Geçen biri daha temizlik ile ilgili soru sormuş ona da yazdım. Ben hamile olduğumu bilmeden (1 aylık bile değilmişim) Yaz temizliği yaptım. Halıları elimle yıkadım, perdeleri yıkadım astım, camları sildim daha neler neler. Ama bilseydim yapmazdım. Çevremdekilerden temizlik sonrası ve uzun yol yolculuğu sonrası düşük yapanlar oldu. Belki denk geldi bilmiyorum. Şimdi 4 aylığız. Riskli denilen ilk üç ayı atlattım
diye geçen pazartesi tek başıma evi temizledim ama süpürgemin en hafif başlığı ile süpürdüm mesela kovaya çok su koymadım ve sabit yere koydum. Sonra toz falan. Onun akşamına instagramda bir video izledim. Temizlikle ilgili kadınlar ben şunu yaptım, ben bunu yaptım hiçte bisey olmadı diyerek anlatmışta anlatmış. Allah ne derse o olur diyenler var. Eşeği sağlam kazığa bağla, sonra tevekkül et demişler. Yorumlarda düşük yapan kadınlar yazmış. Kadının biri 5 aylık hamile temizlik yaparken kesesi patlamış ve normal doğum şeklinde düşük yaptırmışlar, yine bi kadın o gün camları silmiş ve plasentası mı ne kopmuş o da bebeğini kaybetti ve bunlar riskli denilen ilk 3 ayda da değiller. Ben çok hafif temizlik yapmama rağmen korktum. Ballandıra ballandıra konuşuyorlar ama eşeği sağlam kazığa bağlamakta fayda var.