36+2 deyim .geceleri wc kalkma çok oluyor ve geri uyuyamıyorum. Bebeğim sağlıklı olacakmı nasıl doğuracam.bide kaynanam gile gidecez yarın [hiç gitmek istemiyorum] yolda falan sancı olur diye .yalancı sancılardan başladı .sürekli kafama birsey takılıyor .herseyim hazırmı o gün nasıl olacak nasıl nasıl soruları hiç bitmiyor kafada