Fatma-00 Arkadaşlar daha çok yeni hamileyim şükürler olsun ama gece 4 te bir uyanıyorum tuvalete sonra asla uyuyamıyorum dün gece 12 de yattım sadece 4 olana kadar o saatten beridirde kivraniyorum normalmi
Canann1601 Fatma-00 ben de hiç uyuyamıyorum. Gece de gündüz de.. gece 2 ye yakın uyudum sonra 3.30 gibi WC ye gittim zor bela uyudum 6 dan beri uyanigim.. ve hep böyle 27 haftaligm hamileliğin başlarından beri bu sorun var
Dilrubamm Fatma-00 Fatma-00 bende öyleyim siz kaç haftalıksınız ben hep düşünmekten uyuyamıyorum beynim rahat vermiyor sizin de öyledir
Canann1601 Fatma-00 bilmiyorum ama benim hiç düzelmedi evde yalnızım ondan mi bilmiyorum ama uyuyamıyorum asla
Fatma-00 Dilrubamm 6 haftalık oldum bugün kontrolüm var ilk kontrolüm düşünmekten hiç yatamadm gene bu saat ayaktayım işte ama ilk günler normaldede asla uyuyamiyordum düşünmesem bile
Dilrubamm Fatma-00 Rabim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin işallah öldük düşünüp vesvese takıntı yapmaktan ya
Dilrubamm Canann1601 Canann1601 mAhfolduk ben ilk gebeliğim de çok uyuyordum sonlarda biraz uyumadım oda stresten bu gebeliğimde anksiyete olmuşum vesvese takıntı dalann Canann1601 Canann1601
Fatma-00 Dilrubamm Amin inşallah ama birazda bizim elimizde birazda iyi olacagini düşünmeye çalışırsak düzelecek gibi ama elde de değil işte
Dilrubamm Fatma-00 evet iyi olacam düzelecek diyorum bakıyorum kaynanm bir sorun ya eşim bir sorun çıkarıyor yada kendim kuruntu yapıyorum öyle geçiyor günlerim
Fatma-00 Dilrubamm en zoru da bu insan yakınındaki insanlar dan anlayış bekliyor olmayınca daha da kötü
Fatma-00 Dilrubamm hiç önemli değil benim tüp bebekle ilk gebeliğim ben hataydaym deprem bylesinde evim yıkıldı maalesef annemlerdeyim evim olmadığı için annemler saolsun bakıyorlar bana etrafım kalabalık elhamdülillah güzel geçiyor bugün kalp atışını duysam rahatliycam bende