Melike_sevgi Aysesertan doğrudur bence gönderirler daha suyunuz vs gelmemiş çok şükür inşallah en azından 2 hfta daha dayanın bebeişinizin kilosu sağlığı daha güzel olsun inşallah dualarım sizinle🤲🏻😇
Melike_sevgi Aysesertan bende de muayene oldu ama ben çok rahat davrandım kasmadım kendimi ondan acı falan olmadı siz kendiniz sakin kalmaya bakın bebeğe de yansımasın duygularınız
Bramasole Aysesertan ya benim de yatışımı yaptılar 2 cm ile sancılarım nst de 100 çıkıyordu genelde. Açılmam 3 cm oldu sonra bir ara uyumuşum sancılarım azaldı hala bekliyoruz sürekli alttan muayene çok çok zorluyor😔