Arkadaşlar bir kaç gündür soruyorum her seferinde ama bir umut işte 🥹Ben kontrol amaçlı doktora gittim korunmuyordum zaten doktor alttan muayenede Smear testi de yaptı hiç canım acımadı zaten bir çok kez alttan muayene oldum ama bu muayenede doktor testi yaparken bir baktım pamuğun ucunda kan var sonra gün içinde böyle açlık pembe renkte kanamam devam etti ama hani böyle tahriş olmuş gibi değil adet olmuşum gibi ben hatta doktorun yanında adet oldum sandım sonra akşam kahverengi yapışkan bir şekilde gelmeye başladı ve aynı gece kesildi böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba kanamanın resmini de atabilirim hiç yaşamadığım için manyak gibi fotoğrafta çektim 😂