nerminn01 biz daha yolun ortasındayız 25 haftalık olduk sayılır benim de tansiyon problemim var 17lere kadar henüz çıkmadık ama idrarda proteine ve tansiyona sık sık baktırın, strese girmeyin, stres tansiyonu çok etkiliyor kendim yaşayıp gördüğüm için söylüyorum, her saat ölçüm yapmayın, 3 4 saatte bir aynı saatlerde tansiyonunuzu ölçün