Feyzadilara Yasoeso pike bakmayin canim adet bittikten sonra hemen baslayin 8 gun boyu yumurtlama oluyor 5 kere birliktelik olsa yetiyor mutlaka tutar
Feyzadilara 1palyaco insallah 14 benimde bugun ovulasyon bitti bekliyorum adetimi hepimize hayirlisi insallah 💕
1palyaco Feyzadilara ben ovülasyon takibi yapmadım bu ay . Ama hemen hemen 2günde bir ilişki yaşandı . Eğer bu ay gebelik olmazsa bir dahaki ay ovülasyon yapacağım . İnşallah gerek kalmaz ovülasyona 🤲🏼💜
Feyzadilara 1palyaco 2 gunde bir degilde gun asiri deneyin daha cabuk tutuyor . :) umarim guzel haberler alirsiniz…
Gamzealptkn Benmde adetmin 5. Günü korunmuyoruz yumurta geliştirici kullanmaya başladm 10. Günü ultrasona gitcem Rabbim isteyen herkese sağlıkla nasp etsn 🙏
1palyaco Feyzadilara inşallah 🤲🏼 bu ay bilerek böyle yaptım birdahaki ay gerek kalırsa ovülasyona göre ilişki yaşayacağım 💜
Feyzadilara Kizlar ben test yaptim silik cikti kan verdim 1.5 saate cikar dediler acilde verdim e nabiza ne zaman duser hala yok sonuc