OguzMoms Feyzadilara Benimde son adet tarihim 3 Eylül dün hamile olduğumu öğrendim darısı başına İnşallah canım 🌸
Bal5 Feyzadilara ayy benimde 12si hatta 13ydu sanırım 😄 bizde öyle inşallah Rabbım sağlıkla nasip etsin
Minikkelebegim13 Bat 12 ekim. Dün korunmayı bıraktık. Bende burda beklemede kalayım😊 Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah hepimize🙏🏻
1palyaco Feyzadilara benimde son adet tarihimin başlangıcı 13Eylüldü . Bu ay bıraktım korunmayı ovülasyon testi kullanmıyorum inşallah güzel haberler alırız 🤲🏼💜
Feyzadilara 1palyaco insallah 14 benimde bugun ovulasyon bitti bekliyorum adetimi hepimize hayirlisi insallah 💕
Feyzadilara Yasoeso pike bakmayin canim adet bittikten sonra hemen baslayin 8 gun boyu yumurtlama oluyor 5 kere birliktelik olsa yetiyor mutlaka tutar
Merve-metin Ben sat 1 eylül bugün adet günüm ama daha olmadım inşallah olmam diye dua ediyorum 🤲🏻 Rabbim bizlere güzel haber almayı nasip eder inşallah 🙏🏻
Merve-metin Yasoeso 4 gün kala yaptım negatif çıkmıştı ama geç döllenme olabilir diye gecikme bekliyorum tekrar test yapmak için