Hafizebirhanim MerveTeyze ay iyi birseymi kotu birseymi bilemedim ya , Rabbim kolaylastirsin gumguzel bo dogum nasip etsin insallah
MerveTeyze Hafizebirhanim amin canım cümlemize ben bu sancılardan artık iyice yorulmaya başladım minik adam biraz koca kafalı bu haftalarda geldi geldi normal doğum için sonrası sezaryen
Sevdeninsaresi Tubam26 Hafizebirhanim benim ilk iki doğumum 37 de oldu ama bu kız olmuyor yaa bi gelemedi Tabi nasıl vaktine esirdir
Eylulum25 Sevdeninsaresi benimde 37+0 da suni sancı ile notmal doğum olacak bebeğimde karın çevresi geriden geliyor doktor riake atmak istemiyor
Tubam26 Sevdeninsaresi benim erkek valla gelsin artık. Dün gene acile gittim ağrıdan açılma yok dedi. Ne açılxaksa açılsın artık 😂kilo almaya devam ediyorum ağırlaştım berbat durumdayım ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum sinirlerim bozuldu 😂
Ela_nur19 Hafizebirhanim bana da 35 demişlerdi 4 haftadır bekliyom beni nasıl knadirdilarsa ben de seni öyle kandırıyorum😅😅
ysmntrhn Hafizebirhanim yok ilk gebeliğimde 38 haftada sezeryan oldum oğlum var. Bu 2.gebelik kızım olacak 😆 İlkokula kayıt yaotıralım diye dalga geciyor herkes😁😁
Hafizebirhanim Tubam26 ne buyuk bi mucize ya daha gelmeden sabri ogretiyorlar bize (: uykusuzlugu felan.
TugSozTan Hafizebirhanim 42e kadar beklerdim ama doktorumuz kaka muhabbetinden daha bekletmeyelim dedi