Hafizebirhanim Arkdaslar ilk dogumu olup 36,37 felan gibi haftalarda doguran oldumu normal dogum ile ? Yoksa herkes 40a kadar bekletiyomu icinde 🙄
Ela_nur19 Hafizebirhanim 40 haftalık olduk hala gelmedi benim kız benden öncekiler gel doğurdu bir ben kaldım değişiyor kişiden kişiye
Tayyibe42 Hafizebirhanim ben 40 haftaligim suan 1 hafta sonra dogum yapacam egerki kendiliginden gelmezse
karanmom Hafizebirhanim 35 haftalığım doğurmak istiyorum artık hamileliğim çok güzel gidiyordu ta ağrılar baslayana kadar bunaldım daraldim 🥹uykusuzluk yorgunluk
Sevdeninsaresi Tubam26 Hafizebirhanim benim ilk iki doğumum 37 de oldu ama bu kız olmuyor yaa bi gelemedi Tabi nasıl vaktine esirdir
Hafizebirhanim Ela_nur19 ya benim ilk gebeligim 40a kadar rahatmiyim yoksa 36 dan snra heran gelebilirmi o arada kaldim da 🙄 Allah kolaylik versin size valla zor bi durummus
Ela_nur19 Hafizebirhanim riskli bir durum yoksa 35ten sonra her an bekleyin diyorlar ilk gebelik yada 2. 3. Gebelik farketmiyor 35. Haftada herşeye hazırlıklı olun bence
Hafizebirhanim Tayyibe42 aboo ben hicc 36 diye umutlanmaysyim o vakit 😁 rabbim kolaylaştırsin insallah ❤️
Ela_nur19 ysmntrhn 😅😅 kandırıldık wallaha 35. Haftama girdim her arayan hazırlıklarını tamamla gelebilir her an diye sevindirdi beni şimdi kilometrelerce yürüyorum squat yapıyorum tık yok
ysmntrhn Hafizebirhanim yok ilk gebeliğimde 38 haftada sezeryan oldum oğlum var. Bu 2.gebelik kızım olacak 😆 İlkokula kayıt yaotıralım diye dalga geciyor herkes😁😁
MerveTeyze Bende 35+4 deyim ama 32. Haftadan beri yüksek sancım var bugün yarın bebiş gelecek gibi hissediyorum gerçi 32. Haftadan beri sancıları baskılamak için nidicard ilaç kullanıyorum ama bakalım
Hafizebirhanim MerveTeyze ay iyi birseymi kotu birseymi bilemedim ya , Rabbim kolaylastirsin gumguzel bo dogum nasip etsin insallah
Ela_nur19 Hafizebirhanim bana da 35 demişlerdi 4 haftadır bekliyom beni nasıl knadirdilarsa ben de seni öyle kandırıyorum😅😅
TugSozTan Hafizebirhanim 42e kadar beklerdim ama doktorumuz kaka muhabbetinden daha bekletmeyelim dedi