Ozlmminiko kesinlikle ceviz diyorum daha öncede yazmıştım 7 ay kusan birşey yiyemeden 10 kg üstü veren annelerdenim hem ben beslenemiyordum bebiş benden ne alırsa artık artık güçten düştüm yavruda çok zayıftı.
Ceviz önermişlerdi banada ama tek başına midem almadığı için bi kasenin içine ceviz badem kuş üzümü ve süt günde sadece bi kase ondan yiyebiliyordum zorlaya zorlaya.Şükürler olsun haftasında fark etti bende çok şaşırmıştım 🧡💜sizede yavrunuza da şifa olsun inşallah