Zeliha66 Sibeltolga yok esimin işinden dolayi geldik tayinimiz cıktı yani. Yozgat kizı yozgat geliniyim😊
Qqqww Zeliha66 canım Sinan özer var ona gidiyorum bende çok memnunum doktorumdan özel hastanedeki çoğu doktorlar çok iyi zaten
Qqqww Zeliha66 benim de belli değil bel fıtığı var bende de ondan sezeryan olma ihtimali var senin neden sezeryan
Zeliha66 Qqqww benim ilk dogumumsa sezeryandi genel anestezi oldu simdide spinal olacak dedi doktor nasil yapicam bilemiyorum nabzim cok yüksek benimde. Genele cevirir belki
Qqqww Zeliha66 Allah yardımcın olsun canim bende sezeryan olursam spinal anesteziyi pek kimse onermiyor o yüzden insan tedirgin oluyor nasıl olacagi konisinda
Zeliha66 Qqqww bende spinalle epiduralin farkı ne onu merak ediyorum haftaya cumartesi randevum var gidince sorucam doktora. Bide nescafe ile bitter cikolata iyi oluyomus bas agrisina faln seninde aklinda bulunsun sezeryan olursan