Nuride1997 2800 olmus yakaladı haftasını sanırım sadecce karın cevresi 36+0 cıktı oda 5 gün bana ilk önce iki hafta demişlerdi dün 3 hastaneye gittim biri özel biri sehir hastanesi biride ilçe devlet beslenmeyle alakası yok diyolar ama bence var ben onu duyduktan sonra her sabah muz ceviz pekmez yedim haslanmıs yumurta kasar ara öğünde de sütle nesquik falan ama yinede anne baba minyonsa 4 4 bucuk kilo bi bebek beklemeyin dediler haftasıyla uyumlu olsun saglığı yerinde olsun zamanında gelsin yeter bize