Arzumm23 Şu an ben de 31.haftada karın ve bel agrım var geçmiyor regl agrısı gibi endişeleniyorum gitmeli miyim acile
gudmorningbeya Kaderrhamza benimde çok sancım oluyor birkaç gündür yalancı sancıdır diye boşveritorum ama haftamız da aynı korktum 😞 Şimdi nasılsınız ne diyor doktorlar bebek nasıl
Kaderrhamza gudmorningbeya bişey demiyolar canım yatıyorum sadece nts den takip çok erken olduğu için doğmasın diye uğraşıyolar
Kaderrhamza pandasever merhaba yatış verdiler yatıyorum serom falan taktılar henüz dogmadı şükür nts de sanci devam ediyor açılmam yok beklemedeyiz
Kaderrhamza Busraa-aa teşekkür ederim canım yatıyorum şuan nts de sanci çıkıyor hayla ama bende tık yok
pandasever Kaderrhamza geçmiş olsun yat dinlen bol.su içmeyi de ihmal etme.. inşallah bebeklerimiz biraz daha durur içeride
mother2 Kaderrhamza evet eve yollarlar ama korkma o daha dayanır suyun gelemediği halde benim suyum dogum olacak 10 cm oldu acilma öyle doktor patlattı