Kaderrhamza Kızlar şuan size doğum haneden yazıyorum bugün kontrole diye geldim nts de sancım çıktı Altan muane ettiler 1 cm açılmam var serom taktılar tekrar nts ye bağlıyım böyle olup doğum yapan varmı çok korkuyorum kaybederim diye
pandasever Kaderrhamza özel mi devlet mi takiplisiniz. Acaba. Bu haftalarda sancıları durduryorlar. 30 haftamda gittim şehir hastanesi doğumhaneye alacaktı direk imzamı attım kendi takipli olduğum hastaneye gittim. Orda durdudular. 32 haftadayım tekrar düzenli doğum sancılarım vardı durdular ve sancı olmasin diye de evde ilaç başlandı.
Elt60 Kaderrhamza Ben ilk kızımı 31.haftada doğurdum. Sancım ve 2 cm acilmam vardı. İdrar yolu enfeksiyonundan dolayı erken aldılar kızımı. Bu haftada doğsa bile yaşama ihtimali yüksek. Şimdi 7 yaşında çok şükür. Vaktinde gelsin inşallah evladınız.🌸
Tusse18 Kaderrhamza inşallah bir şey olmaz canım içini rahat tut hiç belirtin olmadı mı tesadüf mü öğrendin
Taze Kaderrhamza bende şuan sizinle aynı durumdayım 1 cm acilmm vardı nst baglandim serum verdiler birde turuncu haplar 3 gün yatış yapıldı ve ciğer geliştirici yapıldı
pandasever Kaderrhamza birde bol su iç canım şuan temin edebilir misin bilmiyorum. Kesinlikle stres yapma sen stres yapınca bebek de strese giriyor sancin daha da artıyor. Allah’ın izniyle serumla durdururlar.
Kaderrhamza pandasever merhaba yatış verdiler yatıyorum serom falan taktılar henüz dogmadı şükür nts de sanci devam ediyor açılmam yok beklemedeyiz
Elt60 kvsr22 Evet benim gelmişti. Ben lekelenme sanmıştım. Doktor alttan muayene edince nişanın gelmiş dedi.
Mavigozunannesi Kaderrhamza 30 haftam da sancı ile acil e gittim ama ben böbrek kumu dokuyordum bebek te etkilenmiş heralde asagi da dedi dr ve açılmamış vardı 1 cm ciger geliştirici vuruldum ishal dim o zaman hastaydım bide serum falan taktılar suan 33 hafta olcam bebek aşağıda ama baskisi yok sancim da yok sadece dinlen evde ağır iş yapma dedi bide benim 3. Bebek dinlenmek ne mümkün ona rağmen geçiyor günler
mother2 Kaderrhamza korkma canım ben ilk gebeligimde 35 e kadar götürdüm 7 cm le de doguam gittim sadece dikkat et iki 35 e gelsin
Kaderrhamza Busraa-aa teşekkür ederim canım yatıyorum şuan nts de sanci çıkıyor hayla ama bende tık yok