Ozgekckm aslında normal doğum yani ekstra aldıkları ücrete anlam veremedim. He komplikasyon olur ani müdehale gerekir tamam yapınca ücretini alırsın ama sorun yokken sırf ssvd diye ekstra ücret çok saçma geliyo bana. Belki bekler bekler tam bebek çıkıcakken devlet hastanesine gidiveririm 🤪