Sewo ya sizene pardon da.? Bende rahatsız oluyorum insanların bu erkek merakından. Kusmuk rengine kadar buraya yazıp acaba erkek mi demesinden. Geçen gün bi tanesi 2 kızımız var kocam kendisini erkek gibi hissetmiyor yazmş. Bu kdar iğrenç muhabbetlerden sıkıldım kusura bakmayın. Herşeyin özgürce konuşulduğu bi platformsa bende fikrimi söyledim. Ve bu tür şeyleri okuduğmda senelerce bir evlat için onca iğne yiyip onca gözyaşı döken kadınlara üzülüyorum. Yazık vala. Ne erkek bebekmiş arkdaş🙄 daha 5 haftalık hamile, demiyor ki sağsalim atlatalyım tutturmuş bebeğim sağda erkek mi🙄 çok komiksiniz gerçekten