Anacsevgidolumelek AlininAysesii 5.hafta ultrasonunda keseyi gordugu yer dollendigi taraf sanirim oyle tahmin ediyorum
Esomami Anacsevgidolumelek netarafta döllendigini nasil anliyosunuz acaba yani o bolgedeki agridan mi bahsediyosunuz
Anacsevgidolumelek Esomami hayir canim kese ilk hangi taraftaysa dollenme orda baslamistir ordan bahsediyoruz
Sewo reinamm niye rencide edici konuşuyorsunuz.tum hamileler merak eder cinsiyeti.ve sağlıklı olması içinde dua eder.bu gayet normal.yorum yapıyor millet bu forumlara o yüzden giriyor bırakın da konuşsunlar. Resmî bir yer değil burası bu kadar sert olmayalım...
reinamm Sewo vala kusura bakmayın yeşil kustum erkek mi, sola gidiyor erkek mi, bilmem şu oldu erkek mi? Midem bulanıyor artk erkek muhabbetinden ya. Biri de çıkıp şükretmiyor sağlıklı olsun falan filan.
Anacsevgidolumelek Sewo arkadas cinsiyet meselesi sandi galiba erkek muhabbeti yapiyoruz diye dusundu ama muhabbet erkek bebek muhabbeti degil... neyse Allah hepimizin bebeklerini saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin
Sewo reinamm herkes sağlıklı olsun diye dua ediyordur. Hepimiz farkındayız bunun.bir çoğumuzun kaybi da var.
Anacsevgidolumelek reinamm en basindan bu yana saglikli olsun diye yaziyor tum kullanicilar farkinda misin?
HillKse Anacsevgidolumelek sol tarafımda ağrı hissettim hep ve bebeğimiz kız 🙊 yani koca karı lafları doğru olabilir 😂😂
Omerhatice Anacsevgidolumelek bence batil inanc olabilir yada tesaduf benm sol taraftaydi ve oglum oldu 😊
Zmraemr Anacsevgidolumelek hangisi hayırlı ise o olsun inşallah😊 ben hep kızım olsun isterdim nasipmiş bekliyoruz 32 haftaligim🖐