Kızlar 10 gün sonra nasipse sezeryan olacağım ilk gebeligim..Benim size sorum şu bebeğiniz ilk doğduğunda beşiğini nereye yani yatak odasına mi kendi odasina yoksa oturma odasına mi kurdunuz ben çocuk odası yapmadım yatak odasına kursam gün ićerisinde uyudugunda falan sürekli onu görmem gerektiği için full yatak odasında mi durucaz nasıl yaptınız acaba