Klbk25 Zozan_21duva benimde ilk gebeliğim hem korkuyorum hem merak ediyorum çok telaşlı günler bakalım nasıl olacak sağlıkla kavuşuruz İnsaAllah siz çatı muayenesi oldunuz mu
Klbk25 sevaldqn1 korkmayın şimdiden ilerde daha çok korku oluyor zaman yaklaştıkça bol bol dua kendi kendimizi sakinleştirmemiz lazım
Klbk25 Melti banada öyle dedi 40 41 e kadar bekleriz dedi bende suni den çok korkuyorum egzersiz yapıyomusunuz hurma ananas felan yiyin diyolar
Melti Klbk25 yürüyüş yapıyorum, pilates topuyla bazı hareketler yapıyorum, evimiz 5. Katta ve asansör yok her gün en azından bir kez inip çıkıyorum. Hurma bitki çayı falan onları yapmıyorum.
Melti Klbk25 o zaman sanırım benim de 2 gündür yaşadığım yalancı sancı oluyor, umarım biran önce gerçek sancılara döner de doğururuz yaa 😌
Aselannesi_25 Klbk25 aynı haftadayız 🙈 2. Gebeliğim benim ama sanki ilk gebeliğimmiş gibi neler olacak hiç bilmiyorum 2 cm açıklığım var 9 gündür gelen yok 😄 bekliyorum
Zeynepkanat 38+2 bebeğim kanalda rahim ağzım kısalmış her an gelebilir yalancı sancılar çok fazla bekliyorum eli kulağında🥹
glsmogrtmn Klbk25 yürüyüş ben de yapamıyorum on dk yürüyorum sağ kasığımdan ağrı başlıyor ve asla yatmadan geçmiyor